Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 5, 2012
Image Size
7.8 MB
Resolution
3725×3725
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,198
Favourites
252 (who?)
Comments
41
Downloads
64
×
zero x yuuki by YiiChan zero x yuuki by YiiChan
^^ ah long time i havnt drawn any zeki

sooooo its zero and yuuki ,
yuuki with the new outfit

i dont really like how she became -_- tomboy thing and all

._. but well , seems like she is getting closer with zero :3 awesome these 2 are

also check my VK fanart > [link]


other random stuff > [link]

Add a Comment:
 
:iconyuukicrosskuran100:
YuukiCrossKuran100 Featured By Owner Sep 8, 2014  Hobbyist Filmographer
omg that sting it looks like the one from inuyasha the final act
Reply
:iconmidnightdreamy:
Midnightdreamy Featured By Owner Nov 12, 2012
They look so cute together.
Reply
:iconpapirous:
papirous Featured By Owner Oct 29, 2012   General Artist
lovely!!!!
Reply
:iconqiirin:
Qiirin Featured By Owner Oct 8, 2012
WOW!!! So pretty~!!!! *O*

Haha I love her short hair. :XD: But yeah long hair Yuuki was gorgeous.
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 8, 2012  Student Digital Artist
:iconrubcheeksplz: THANK U

and yeaaah :D !!!! even more fun to be drawn :') longhair <3
Reply
:iconqiirin:
Qiirin Featured By Owner Oct 8, 2012
You're welcome! Yeah long hair is beautiful. But Yuuki's short hair style just makes the work of us artists so much easier, lol. drawing and coloring her long hair was such a pain. :XD:
Reply
:iconcamellia01:
camellia01 Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconbravoplz: :iconfavplz:
Reply
:icondreampalette:
DreamPalette Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Traditional Artist
this kinda reminds me of a vocaloid song called Just be friends.
Reply
:iconmfp98:
MFP98 Featured By Owner Oct 6, 2012
Beautiful. I like the string that they're holding. I like how they are just laying in the grass just enjoying each other's company.
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
^^ awww thank u !! yeah they really should do that :P

the string was actually a friend's idea :D im glad i listenedd to her :P

thank u <3 ^^
Reply
:iconmfp98:
MFP98 Featured By Owner Oct 7, 2012
You're welcome. :)
Reply
:iconbloody-rose-black:
bloody-rose-black Featured By Owner Oct 6, 2012  Student
That's cool:)
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
O_O oh god :iconiloveyouplz: it means alot to me that u commented on a drawing of mine >_< u r such an awesome artist <3 ur realistic zero is my laptop;s wallpaper XD ! :D !!!
Reply
:iconbloody-rose-black:
bloody-rose-black Featured By Owner Oct 7, 2012  Student
awww:3 that really flatters me. I mean have of my drawings is unfinished or just so damn old and I really want to read every comment that is given to me... It really is an honour that someone took my UNFINISHED zero picture for his labtop, so don't think you are bad at drawing, because I also always think thatX)
Reply
:iconbloody-rose-black:
bloody-rose-black Featured By Owner Oct 9, 2012  Student
I always ask myself where you guys get these emotions or animated pictures (how do you call that)??....... Thanks a lot and no one should kill themselvesXD I sometimes get lectured for not acknowledging my own potential although I realize other's potential very well. I mean you can always argue against your doings but you have to realize that the fun you have by showing you art doesn't have to make sense for a higher power or yourself... It's..well.. just for fun. I often forget those things
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Digital Artist
if u think u r bad then ppl like us should just kill themselves :D !!!

UR WORK IS AWESOME ! :iconrubcheeksplz:

U R AWESOME !!!!!!! >_<

IF UR ''unfinished work'' is that great ,

cant even imagine what ll it look like when its finished O_O !!!!!!

:iconilovehimplz:
Reply
:icontaintedsilverhunter:
TaintedSilverHunter Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Interface Designer
This is really sweet and cute how you've done them. :) I really like your style a lot.
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
:iconblushthanksplz: THank u dear x
Reply
:icontaintedsilverhunter:
TaintedSilverHunter Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Interface Designer
Your welcome <3
Reply
:iconmissanimestranger:
missanimestranger Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Artist
awww so cute!!!
Reply
:iconshunkazamisexyboy:
shunkazamisexyboy Featured By Owner Oct 6, 2012  Student General Artist
KYAAAAAA cute
Reply
:iconmikamori:
MikaMori Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Artist
this is so will draw xD
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
:iconblushthanksplz: aw thank u ^^
Reply
:iconangie010:
Angie010 Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Artist
this really adorable!
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
:iconrubcheeksplz: THANKS ALOT :F !!
Reply
:iconangie010:
Angie010 Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Artist
your welcome!
Reply
:iconask-yuki-cross:
Ask-Yuki-Cross Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Artist
Too true to be cute!
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
^^ HAHA thnk u i guess , ,,
Reply
:iconask-yuki-cross:
Ask-Yuki-Cross Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Artist
Your welcome c:
Reply
:iconanimecouples1992:
AnimeCouples1992 Featured By Owner Oct 5, 2012   Traditional Artist
So cute. :love: Well done. :thumbsup:
Reply
:iconpk-psdol:
PK-PSDOL Featured By Owner Oct 5, 2012
love it well done keep it up. oh about yuuki i love her new outfit and hair because this is the real yuuki
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
._. real yuuki isnt very ''cold'' >_< !!!!!!!!!!
Reply
:iconpk-psdol:
PK-PSDOL Featured By Owner Oct 6, 2012
what you mean cold?
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
i mean emotionless ._. not fun and nice as she was before

she is more like a guy now

O_O
Reply
:iconpk-psdol:
PK-PSDOL Featured By Owner Oct 7, 2012
if you are refering to yuuki about zero well yuuki is tring so much to hide what she feels for him because she really belongs to kaname because she is a pureblood and like kaito told her they can't be togther if they like it or not , so she is trying to push him but if you read the ending panel you see that when zero said that his feeling could have been planned she had a broken heart her heart hurted , so i think its all a facade.
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 8, 2012  Student Digital Artist
not only with zero she always makes this sad face with sharp eyes looks

its just not her Oo well yeah short hair is kinda zero's yuuki

but she isnt fun and cute anymore ._.
Reply
:iconpk-psdol:
PK-PSDOL Featured By Owner Oct 8, 2012
well because now they going to know why she met zero and it coming serious between them we see now what will happened , in this chapter zero was a hot bomb lol
Reply
:iconfearlesslullaby:
FearlessLullaby Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Writer
safsafdsad so pretty
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
:iconblushthanksplz: thx ^_^
Reply
:iconmunsutaa:
Munsutaa Featured By Owner Oct 5, 2012
I love this! It's soooo adooorrrablleeee ;o; and I don;t like her short hair D': I liked the long better X3
Reply
:iconyiichan:
YiiChan Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Digital Artist
HELL YEAH !!!!!! her long hair was cooler ^^ even more fun to draw :D
Reply
Add a Comment: